Selasa, 26 Julai 2016

Masalah 1 : Tidak Boleh Login


Ada ketikanya saya tidak boleh login ke dalam akaun BLESS milik saya sendiri walaupun saya telah memasukkan Username dan Password yang betul. Mengapakah ianya berlaku?


Jawapan :

Apabila anda melihat ralat ini !Sorry, your ID is being used bermakna pada sessi sebelum ini, anda tidak mengklik pada butang SIGN OUT dan hanya menekan pada close windows.

Untuk mengelakkan perkara begini berulang, adalah digalakkan untuk menekan butang Sign Out yang terdapat di atas sebelah kanan skrin anda bagi mengelakkannya berlaku. 

Untuk menangani hal sebegini, tunggu sehingga 30 minit untuk login seterusnya.

Terima kasih. 

4 ulasan:

  1. pembetulan ye tuan, sekatan tu dibuka selepas 3 jam..

    BalasPadam
  2. saya telah memasukkan password yang salah sebanyak tiga kali dan id saya telah disekat . bagaimana untuk saya memdapatkan kembali id saya dan membolehkan saya memasuki sistem itu semula .

    BalasPadam
  3. Macamana Nak buat lupa username dan password

    BalasPadam