Ada ketikanya saya tidak boleh login ke dalam akaun BLESS milik saya sendiri walaupun saya telah memasukkan Username dan Password yang betul. Mengapakah ianya berlaku?
Jawapan :
Apabila anda melihat ralat ini !Sorry, your ID is being used bermakna pada sessi sebelum ini, anda tidak mengklik pada butang SIGN OUT dan hanya menekan pada close windows.
Untuk mengelakkan perkara begini berulang, adalah digalakkan untuk menekan butang Sign Out yang terdapat di atas sebelah kanan skrin anda bagi mengelakkannya berlaku.
Untuk menangani hal sebegini, tunggu sehingga 30 minit untuk login seterusnya.
Terima kasih.
pembetulan ye tuan, sekatan tu dibuka selepas 3 jam..
BalasPadamsaya telah memasukkan password yang salah sebanyak tiga kali dan id saya telah disekat . bagaimana untuk saya memdapatkan kembali id saya dan membolehkan saya memasuki sistem itu semula .
BalasPadamEmel ke Unit ICU BLESS untuk reset password
PadamMacamana Nak buat lupa username dan password
BalasPadam