Isnin, 8 Februari 2016

Panduan Untuk Mendaftar BLESS



Salam Sehati Sejiwa

Blog ini adalah untuk memudahkan anda bagi memahami bagaimana sistem BLESS ini berfungsi yang mana saya akan memberikan penerangan secara "step by step" dari mula mendaftar sehinggalah anda mendapatkan lesen yang dikehendaki.

Bagi blog ini, saya khususkan untuk lesen-lesen / permit yang boleh didapati daripada Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan sahaja. 

Sekiranya anda ada permasalahan, anda bolehlah bertanya melalui ruangan comment di bawah.

Terima kasih.

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum dan salam sejahtera.
    Saya ingin bertanya mengenai BLESS. Saya telah mendaftar dan telah mengisi beberapa info yang diperlukan. Permohonan masih incomplete oleh kerana saya belum upload dokumen yang diperlukan. Diruangan mana yang perlu saya klik untuk upload dokumen tersebut? Adakah pada fill up form? (klik tapi tiada apa yang keluar). Harap dapat membantu.
    Terima kasih.

    BalasPadam